Acte necesare pentru recuperarea TVA

  • Completare fisa client
  • Contractul de prestari servicii intre firmele noastre
  • Copie certificat de inmatriculare al firmei
  • Copie pasaport si/sau act identitate al persoanei care va semna imputernicirile
  • Copie Decizia ANAF privind inscrierea firmei in Registrul Operatorilor Intracomunitari
  • Copie Licenta de transport a firmei
  • Copie Licenta de transport autovehicul (copia conforma pentru transport rutier)
  • Copie Carte de identificare vehicul (CIV) – numai pentru vehiculele cu motor
  • Semnarea si stampilarea Cererii pentru utilizarea unui certificat digital calificat (formular 150), document dat in favoarea noastra
  • Imputernicire notariala pentru firma noastra in vederea depunerii electronice a Declaratiilor 318 si 319
  • Semnarea si stampilarea imputernicirilor pentru fiecare tara (puse la dispozitie de catre noi), pentru unele tari fiind necesara si autentificarea notariala a semnaturii administratorului
  • Extras constatator de la Registrul Comertului
  • Documentele ce stau la baza cererii de recuperare, in original (facturi si/sau chitante)
  • Acestea sunt informatii generale care nu implica raspundere contractuala.

Sunteti interesat de recuperare TVA? Va asteptam in sectiunea Contact